Ультрасет ЛТД - Авторизований Сервісний Центр копіювальної техніки та БФП TOSHIBA
Ф ірма Ультрасет містить підготовлених фахівців з ремонту, обслуговування та технічного супроводу різноманітної периферійної оргтехніки. Будь-якому інженеру Сервісного Центру Ультрасет доступна велика документація для проведення якісного обслуговування і ремонту.
Наш Сервісний Центр постійно розвивається. Періодично співробітники служби проходять навчання і перепідготовку в навчальних центрах Toshiba, опановують інформацією з досліджуваних продуктів. Це продиктовано постійним впровадженням на ринок України нових, більш високотехнологічних моделей МФУ Тошиба.
Для максимальної ефективності обслуговування підприємств, організацій і приватних осіб в проведенні ремонту в Дніпропетровську, було організовано два незалежних сервісних центру в різних районах міста.
- ціноутворення, виписка рахунків, оформлення та отримання всіх необхідних бухгалтерських документів - укладення договорів на проведення робіт
- ремонт і технічне обслуговування багатофункціональних апаратів TOSHIBA, а також принтерів, копіювальної техніки інших виробників - заправка картриджів (тільки лазерних) принтерів і МФУ Canon, HP, XEROX, Samsung, Brother і т.д. з виїздом до замовника і на місці в умовах оперативної майстерні
- безкоштовні консультації з фінансових питань і технічна допомога постійним клієнтам у вирішенні різних дрібних проблем, які можна усунути за телефоном
- ремонт різної оргтехніки з втручанням безпосередньо в електронну частину, налаштування і техобслуговування лазерних принтерів, МФУ, копірів будь-яких брендів
- налаштування і техобслуговування лазерних принтерів та копірів відомих брендів
- заправка популярних картриджів, включаючи чорні і кольорові картриджі від лазерних принтерів
- Звертаємо увагу, що роботи сервісному центрі №2 виконуються в умовах майстерні. Для цього було обладнано спеціальне приміщення з використанням професійного технологічного устаткування для якісних заправок тонером та налаштувань
Ми з упевненістю дивимося в майбутнє і розвиваємося разом зі зростаючими запитами наших клієнтів, намагаючись виконати будь-який найвимогливіший замовлення
Установка і запуск обладнання Toshiba
Ми не тільки продаємо техніку Toshiba. Здійснюємо доставку продукції безпосередньо до місця експлуатації. Підключаємо, проводимо необхідні налаштування, уникаючи проблем з обладнанням протягом тривалого терміну. Безпосередньо на робочому місці навчаємо персонал замовника володінню апаратом. Початковий інструктаж запобіжить випадкові поломки апарату в процесі неправильної експлуатації в зв'язку з відсутністю належних операторських знань, "нерозуміння" штатної інструкції по експлуатації, що входить в комплект поставки. Краще раз побачити як працюють професіонали, ніж сто разів почути або прочитати про це!
Якщо купити БФП в фірмі Ультрасет, покупцеві не потрібні зайві транспортні витрати (автомобіль, бензин), зникає ризик випадкового пошкодження апарату на початковому етапі експлуатації при транспортуванні чи самостійному запуску виробу.
Проведення разових обслуговувань
Разове технічне обслуговування відноситься до одноразового проведення сервісних робіт. Припустимо, Ви вперше звернулися в Сервісний Центр Ультрасеть за допомогою. Ваш копіювальний апарат або МФУ до цього обслуговувався в іншій організації, або тривалий час (більше, ніж передбачено рекомендаціями виробника Toshiba) "не бачив" сервісного інженера. В такому випадку, ми настійно радимо привезти апарат безпосередньо в сервісний центр, щоб провести ретельну експертизу для виявлення і подальшого усунення всіх неполадок.Сначала погоджуємо з замовником вартість і термін виконання робіт, після чого механік сервісної служби приступає до запланованих робіт. Проводиться необхідний ремонт з заміною деталей, витратних матеріалів. Часто при разовому ремонті севісное інженеру Toshiba потрібно більше часу, ніж при звичайному плановому техобслуговуванні. Тому крім стандартних профілактичних процедур технічними фахівцями Ультрасеть Лтд розроблені додаткові заходи, покликані не тільки "поставити на ноги" прийнятий в ремонт копіювальний апарат, принтер, МФУ Тошиба і інше аналогічне обладнання, але і значно поліпшити (на скільки це можливо) тактико-технічні показники - якість друку, копіювання, збільшення терміну життя, економічності пристрої та інше. Після закінчення разового технічного обслуговування наші клієнти відчувають повну впевненість в надійному функціонуванні обладнання протягом наступного, заздалегідь обумовленого часу відповідно до регламенту, технічною документацією і пробігом апарату.
Проведення періодичного технічного обслуговування
Кожний багатофункціональний пристрій TOSHIBA, втім як будь-яка електронна побутова, офісна або навіть автомобільна техніка, незалежно від стану її працездатності, потребує своєчасного профілактичного огляду. Саме ця своєчасність забезпечується підписанням договору на періодичне техобслуговування. При підписанні такого договору обов'язково обмовляється періодичність виконання обслуговування, яка безпосередньо залежить від конкретної моделі ТОШІБА. Найчастіше періодичність прив'язується ні до пройденого часу, а до кількості надрукованих сторінок. Однією з головних характеристик БФП є допустиме навантаження копій/сторінок в місяць. Ця інформація цілком офіційна і надається безпосередньо самим виробником ТОШІБА. Виходячи з вищесказаного, вартість і періодичність техобслуговування визначається в кожному випадку індивідуально і залежить від ряду факторів, основні з яких - вік апарату, кількість вироблених копій в місяць, умови експлуатації (якість паперу, клімат і ступінь запиленості приміщення) та ін. Слід зазначити, що в вартість періодичного техобслуговування входить робота по заміні всіх необхідних запасних частин і витратних матеріалів, а також постійний (в разі необхідності) інструктаж персоналу замовника по коректної е сплуатаціі техніки Toshiba, що неодмінно буде сприяти продовженню терміну життя обладнання.
Покопійное техобслуговування Сервіс + Матеріали
Скориставшись пропозицією по покопійному обслуговування всі турботи по підтримці вашого багатофункціонального пристрою, принтера або копіра в працездатному стані ми беремо на себе. Іншими словами, саме поняття "Сервіс + Матеріали" означає "все включено" .Вас ні хвилювати питання щодо своєчасного придбання витратних матеріалів або запасних частин для забезпечення безперебійного документообігу. Ваш апарат завжди буде на ходу, не потрібно платити за деталі, тонер або будь-які видаткові матеріали. Інженер сервісної служби ТОВ Ультрасеть, ЛТД завжди вчасно буде виробляти необхідні заміни запчастин, заправки тонером, робити періодичне обслуговування або екстрений ремонт в разі раптової зупинки устаткування. Причому, всі перераховані операції для вас абсолютно безкоштовні. У вас звільняються ресурси для розвитку свого бізнесу. Ви платите гроші за кожну надруковану сторінку по спеціально встановленим тарифом та отримуєте унікальний сервіс під назвою "З + М".
Отже, основні переваги для замовника договору "Сервіс + Матеріали":
- Транспортні витрати на доставку запчастин, витратних матеріалів відсутні.
- Спрощується оформлення бухгалтерських документів, а саме, немає довіреностей на одержання товарів, не потрібні накладні на одержуваний товар. Все закривається єдиним документом - Актом виконаних робіт, виписується при підрахунку чергового кількості вироблених сторінок.
- Усувається "головний біль" щодо своєчасного придбання необхідних матеріалів і запчастин для ремонту.
Ремонт будь-якої складності
Фірма ТОВ Ультрасет Лтд, як авторизований сервісний центр БФП Toshiba в Дніпропетровському регіоні, бере на себе всю відповідальність за те, що ремонт будь-якій копіювально-розмножувальної техніки, цифрових багатофункціональних пристроїв, принтерів фірми TOSHIBA буде проведений на високому професійному рівні. При цьому інженери сервісного центру, cтарательно використовують у своїй роботі весь технологічний потенціал компанії Тошиба, плюс повсякденно накопичується досвід і набуті знання. Вищесказане підтверджено наявністю персональних сертифікатів, отриманих нашими фахівцями сервісної служби і співробітниками Ультрасет Лтд на різних етапах навчання.
Заміна на нові БФП або викуп застарілого обладнання
Розглядаємо питання по модернізації вашого офісу більш сучасними або більш продуктивними машинами. Якщо хочете збільшити документообіг у своїй організації - ми допоможемо вам у цьому.
Заправка тонером
Завжди в наявності тонери для всіх існуючих в даний час копіювальних пристроїв фірми Тошиба.
Сервісних центр Ультрасеть пропонує два методи заправки МФУ Toshiba.
- При покупці оригінального тонера заправка полягає в заміні туби з тонером. Зробити це може самостійно будь-який користувач. В цьому випадку виїзд майстра не обов'язковий. І тому досить знати найменування тонера, відповідне вашої моделі.
- Цей варіант розрахований для економних користувачів. Майстер виїжджає до замовника і виконує заправку дома. Для заправки використовується ліцензійний тонер, на порядок дешевше від оригіналу. Зрозуміло як і впервом випадку дається гарантія якості.
Звертаємо увагу, що Сервісний Центр Ультрасет, крім техніки Toshiba, з метою забезпечення комплексного обслуговування постійних клієнтів проводить ремонт, профілактику, заправку тонером периферійного обладнання сторонніх виробників (лазерні та струменеві принтери або БФП, факси, цифрові або аналогові копіювальні апарати).